Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Als jouw bestelling voor 16:00 uur bij ons binnenkomt, zullen wij er voor zorgen dat deze nog op dezelfde dag aan PostNL wordt aangeboden.
PostNL levert gewoonlijk op de volgende werkdag van maandag tot en met zaterdag.
Kan ik een artikel bijbestellen?
Als je iets vergeten bent te bestellen, mag je ons een mailtje sturen. Wij proberen dan als het pakket nog niet de deur uit is, jouw artikel toe te voegen. Mocht het pakje wel al de deur uit zijn, dan vragen wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Er is iets mis met mijn artikel, wat kan ik doen?
Als je een Poezenparadijs-artikel hebt ontvangen en er onverhoopt een probleem mocht zijn, laat het ons weten. Dit kan gewoon via de mail naar contact @ hetpoezenparadijs.nl. Stuur ons een duidelijke foto, beschrijving van het probleem en je bestelnummer. Dan gaan wij samen naar een oplossing zoeken.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
De instructies voor retouren staan op het formuliertje dat je hebt ontvangen bij de bestelling.
Hier vatten we het nog eens kort samen:
- Retourneren kan binnen 30 dagen
- Ongebruikt en in de originele verpakking
- De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, eventuele nieuwe verzendkosten zijn voor onze rekening
Ons retouradres:
Het Poezenparadijs
Bart van Slobbestraat 25a
6471 WV Eygelshoven
De retourzending graag voldoende frankeren.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan graag contact met ons op via
contact @ hetpoezenparadijs.nl